Laboratorium Języka: Zmiany, zapowiedzi, życzenia

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Zmiany, zapowiedzi, życzenia

Wakacje to dla nauczycieli nie tylko czas odpoczynku, ale moment na przemyślenia i poszukiwanie nowych inspiracji. Przeczytajcie ten wpis, a dowiecie się, czym chciałbym Was zainspirować w nowym roku szkolnym.

Najpierw o zmianach. Postanowiłem przenieść swojego bloga z blogspota na własną domenę. Od teraz znajdziecie mnie pod adresem laboratoriumjezyka.pl. Trochę odświeżyłem wygląd bloga. Mam nadzieję, że będzie się dobrze oglądał i czytał.

Tak jak pisałem w maju, od września ruszam z Poradnikiem Nauczyciela Angielskiego w Przedszkolu. W ciągu całego roku, dowiecie się m.in.:

Jak przeprowadzić pierwsze zajęcia?

Jakie materiały możesz wykorzystać?

Co zrobić, żeby dzieci mnie słuchały?

Nagrody i kary. Czy to działa?

Jak rozwiązywać konflikty między dziećmi?

Jak skutecznie pokazać swoją pracę, czyli zajęcia otwarte dla rodziców.

Gry i zabawy, czyli czego nie może zabraknąć podczas zajęć z przedszkolakami.

Dlaczego moje dziecko nie mówi jeszcze po angielsku, czyli o tym, jak rozmawiać z rodzicami o postępach ich dzieci.

Dodatek specjalny dla nauczycieli, którzy chcieliby otworzyć działalność gospodarczą i budować własną markę.


Chciałbym też poruszyć kilka tematów, które Was interesują. Napiszcie do mnie o tym, a ja postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Przypominam też, że w maju powstał pierwszy artykuł z cyklu Poradnika Nauczyciela Angielskiego w Przedszkolu. Dowiecie się z niego, jak gazetka ze zrealizowanym materiałem, skutecznie ułatwia komunikację z rodzicami Waszych uczniów.

Oczywiście będę też pisał o innych rzeczach, m.in. o moich ulubionych książkach, których cały plecak zabieram na urlop.

I to by było na tyle w tym roku szkolnym. Wypatrujcie mnie po wakacjach. Pamiętajcie, żeby porządnie naładować akumulatory! Jak widzicie na zdjęciu, ja już zaczynam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz