Laboratorium Języka: Żeby zapalać innych, samemu trzeba płonąć

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Żeby zapalać innych, samemu trzeba płonąć





Nazywam się Jarek Piwowar i mam pasję. Niby banał, ale dla mnie szalenie istotny.

Moja młodsza córka Ida właśnie uczy się chodzić. Ciekawie jest obserwować, kiedy nieporadnie podnosi pupę, nogi jej się chwieją, robi krok, po czym KLAP. I tak kilkanaście razy z rzędu. Robi to zawsze z takim uśmiechem, bo uczy się chodzić z pasją.

Też mam pasję. Jestem jak moja córka. Wstaję, robię parę kroków i BAM, znowu o coś się przewracam. Ale cały czas idę do przodu. Mam pasję - jestem nauczycielem i razem z uczniami bawię się w język angielski.

Tego bloga robię dla Ciebie, bo wiem, że masz pasję: uczniu, rodzicu, nauczycielu. Chcę, żeby Laboratorium Języka było kopalnią pomysłów, inspiracją i eksperymentem, który wspólnie zrobimy. Dziel się swoją pasją!

WELCOME TO OUR WORLD:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz