Laboratorium Języka: 5 świątecznych ćwiczeń na tablecie Twojego ucznia!

piątek, 1 grudnia 2017

5 świątecznych ćwiczeń na tablecie Twojego ucznia!


Co roku, w grudniu, nauczyciele łamią sobie głowę, jak jeszcze uatrakcyjnić zajęcia związane ze Świętami. Wyszperałem dla Was kilka świątecznych ćwiczeń, które będą doskonałym dopełnieniem lekcji angielskiego.

Jakiś czas temu we wpisie W co się bawić w Internecie cz.1 pisałem o stronie learningapps.org. Teraz chciałem Wam zaproponować kilka ćwiczeń, które stworzyli inni nauczyciele przy pomocy tego świetnego narzędzia:


5. Co wiesz o Świętach?

Na początek wybrałem dwa ćwiczenia, które sprawdzą świąteczną wiedzę Waszych uczniów.


4. Świąteczne słownictwo

To ćwiczenie utrwala słownictwo związanie ze Świętami.


3. Święta w UK i Polsce

Tutaj Wasi uczniowie dowiedzą się, jakie różnice są między Świętami w Polsce i Wielkiej Brytanii.


2.  Co do jedzenia?

Jeśli chcecie pokazać uczniom, jakie potrawy królują na brytyjskich stołach podczas Świąt, to ćwiczenie będzie jak znalazł!


1. Świąteczne granie

Na koniec mój absolutny faworyt. Wszyscy znają popularne, świąteczne piosenki. W tym ćwiczeniu trzeba połączyć tytuł z właściwym nagraniem video.

Dobrej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz